U zocht Jaarrekening Delfgauw? Dan bent u bij A & AK Kaiser administraties aan het juiste adres. A & AK KAISER administraties is sinds 1 mei 1997 een kleinschalig professioneel administratiekantoor gevestigd in Delft. Wij richten ons vooral op het Midden- en Kleinbedrijf. De eenmanszaak, de Vennootschap onder Firma (VOF) en de kleine Besloten Vennootschap (BV). Wij verzorgen ook de administratie en belastingaangiften voor verenigingen, stichtingen, de VVE en particulieren. A & AK Kaiser administraties is o.a. werkzaam in Delft, Nootdorp, Pijnacker, Ypenburg, Rijswijk, Schipluiden Delfgauw en omstreken.
Persoonlijk betrokken, ervaren en to-the-point zijn belangrijke kenmerken van ons kantoor. Wij gaan daarbij uit van een persoonlijke benadering. U krijgt te maken met één administrateur die als aanspreekpunt fungeert. Op deze manier bent u verzekerd van een grote betrokkenheid en de mogelijkheid om een vertrouwensrelatie op te bouwen.Onze cliënten verdienen hun geld veelal tussen 9 en 5 uur, wij zijn ook buiten deze tijden bereikbaar voor vragen en advies. Met A & AK KAISER administraties bent u in ieder geval verzekerd van een goed verzorgde administratie en op tijd ingediende belastingaangiften. Tegen een tarief dat afgestemd is op de kleine zelfstandige.
Interesse in Jaarrekening Delfgauw? klik dan hier voor meer info.
Jaarrekening Delfgauw
Klanten die hun loonadministratie bij ons kantoor onderbrengen hebben er geen omkijken meer naar.
Wij verzorgen de complete loonadministratie:
- Maandelijkse toezending van de loonstroken met een eventuele loonjournaalpost;
- De maandelijkse elektronische aangifte loonheffing;
- Eerste dagmelding naar de belastingdienst bij het in dienst nemen van personeel;
- Mutaties personeelsbestand;
- Maandelijkse toezending digitaal betalingsoverzicht m.b.t. loonheffing en lonen.
Meer weten over Jaarrekening Delfgauw? Vraag dan eens een vrijblijvend gesprek aan of vul onze kostenscan in.
Wij zijn te bereiken op 015-2576570 of 06-22170308 of per email info@kaiseradministraties.nl.